Studiu muzical – Mai mult ca oricând

E extrem de cunoscut faptul că atunci când două fete se găsesc oriunde ar fi să se găsească, ele încep frumos a face minunate studii de caz despre orice și mai ales despre oricine.

Iată că de data aceasta fetele astea (eu sunt una dintre ele) două s-au găsit pe Facebook și au despicat firul nu doar în patru, scurt pe doi. Despre muzică, din-aia mai veche, de pe vremea lor uitată. Atâta esență într-un text. Ce vrei mai mult?

Ma friend: stai ca iti pregatesc una

Ma friend: m-a marcat
Ma friend: macabra
Eu: Ia
Eu: Oooo daaaaa! :))))))
Ma friend: cum sa faci asemenea viodeoclip? :)))) ce treaba are cu versurile? 😦
Eu: pai cica iubita lui e aia posedata si ii desparte satana
Ma friend: nu e de ajuns, tacerea ei auzi. pai daca e posedata?
Eu: o exorcizeaza cu dans
Ma friend: numai tacuta nu e aia. si cuminte
Eu: danseaza in jurul ei acolo
Ma friend: tranquila
Eu: :))))))
Ma friend: :))))
Eu: cum plm sa dansezi in cimtir?
Ma friend: :)))))))))))
Eu: pai e tacerea ei fata ca de fapt vorbeste satana si urla pe-acolo :))))
Ma friendia uite si asta
Ma friend: parul imi sta cum trebuie :)))
Eu: arat perfect. da de unde? :))))
Ma friend: liliiiii cata necivilizatie :))))
Eu: sunt cel mai fericit, m-am indragostit si ma simt iubit :))))
Ma friend: pai daca ea i-a spus ca e definitia fericirii ei, normal. aici e secretul
Eu: Fereasca Dumnezeu! :))))
Ma friend: si sa vezi ce am descoperit
Ma friend: definitia fericirii mele
Ma friend: vine de la Antonia
Ma friend: din 2014
Eu: Ia
Ma friend: “Astăzi este o zi specială pentru mine. Acum trei ani am dat naştere prinţesei mele. Tu eşti definiţia fericirii mele! Când îţi văd zâmbetul, inima mea se topeşte. Când îţi văd ochii aceia frumoşi nu pot să cred că eşti o parte din mine. Când aud vocea ta cum mă strigă «mama» sunt extrem de fericită. Abia aştept să creşti mai mare şi să te duc în toate locurile din lumea asta. Vreau să fiu cea mai bună mamă pentru tine, să fiu mereu lângă tine, să te învăţ o mulţime de lucruri şi să te susţin în tot ce îţi vei dori să realizezi. Este o viaţă crudă, dar eu te voi proteja. Iţi jur că voi fi cea mai bună pentru tine. Te iubesc, copilul meu frumos”, a scris Antonia.
Eu: pana atunci iti dau asta
Eu: noi traim dupa definitii fata :))))
Ma friend: plagiat
Ma friend: si andra a plagiat
Eu: dupa ce a plagiat candy?
Ma friend: dupa asta :))))
Eu: :))))
Ma friend: :))))
Eu: ia d-aici definitie cu fructe :))))))
Ma friend: nu creeeeedddddddd :))))
Eu: :)))) am plecat, pa
Ma friend: vaya con dios.
Everyone has signed out.

 

Leave a Reply

